Програмиране с Minecraft Education:
Начално Ниво за ученици 3-4 клас

Курсът представлява вълнуващо пътешествие в света на програмирането и технологиите чрез използване на популярната игра Minecraft и интуитивната платформа Microsoft MakeCode.
Този курс е идеален за начинаещи, които искат да научат основите на програмирането чрез забавни и практически задачи, представени в Minecraft обстановка.

Ментори

Методи Ананиев
Методи Ананиев

Управител и ментор в SparkLab.
Ръководи курсове:
LEGO® Education WeDo 2.0
LEGO® Education SPIKE
Minecraft Education

Информация за курса

Курсът се състои от 3 нива.
Всяко ниво има по 7 занятия които се провеждат веднъж седмично.

Какво ще научат:
– Ще въведем децата към начините, по които програмирането може да се използва за създаване на интерактивни сцени и елементи в Minecraft.
– Полагаме основите в концепции на програмирането като последователност, условия и цикли.
– Развиване на аналитично мислене и решаване на проблеми чрез създаване на функционални и забавни проекти в играта.
– Усвояване на умения за създаване, редактиране и тестване на код.

Крайна цел:
След приключване на курса, участниците ще бъдат способни да създават базови програмни проекти в Minecraft, използвайки блоковото кодиране на MakeCode. Те ще придобият умения за фундаменталните принципи на програмирането и ще бъдат вдъхновени да продължат да изследват и развиват своите умения в сферата на технологиите и творчеството.

Групи в зала Младост 3

Цена и плащане

  • Еднократно плащане: 280 лв.
  • Вноски: 2 x 145 лв. (145 лв. при първо посещение и 145 лв. при четвърто посещение.)
  • Заплаща се на място, в брой, с карта, или по банков път. * за братя и сестри 20% намаление от втората такса

    Място на провеждане

     Зала SparkLab – жк. Младост 3, бл. 304. Можете да използвате паркинга на магазин Кауфланд (до 2 ч. безплатно паркиране). Карта и допълнителни детайли.

    Зала ДОЦ ЕЛИТ -ул. „Хисаря“ 3А,
    ж.к. Света Троица, район Илинден, София

    Coding FUNdamentals Блоково кодиране (Microsoft MakeCode)

    Coding FUNdamentals Ниво 1

    • Да науча основните правила за навигация в Minecraft: Education edition

    • Запознайте се с блоковете Code Builder и MakeCode

    • Тестват и кодират Агента да се движи по време на игра

    • Използват концепцията за последователност при кодиране, за да изпълняват определени задачи

    • Да възприемат начина на мислене при кодиране

    Откриване на проблем и вземане на правилните решения в различни ситуации.
    Конструиране и програмиране на кучето Кики, което има нужда от помощ и решения за справяне в няколко непредвидени ситуации.

    Тестване на ефективност.
    Конструиране и програмиране на 2 вида събирач за боклуци и тестване кой е по-ефикасният. Създаване на подобрен вариант.

    Оценяване и итерация.
    Конструиране и програмиране на CNC машина, която е счупена и трябва спешно да се поправи. Откриване и отстраняване на проблема в конструкцията.

    Съдържание на хармониката
    Съдържание на хармониката
    Съдържание на хармониката

    Coding FUNdamentals Ниво 2

    • Да науча основните правила за навигация в Minecraft: Education edition

    • Запознайте се с блоковете Code Builder и MakeCode

    • Тестват и кодират Агента да се движи по време на игра

    • Използват концепцията за последователност при кодиране, за да изпълняват определени задачи

    • Да възприемат начина на мислене при кодиране

    Откриване на проблем и вземане на правилните решения в различни ситуации.
    Конструиране и програмиране на кучето Кики, което има нужда от помощ и решения за справяне в няколко непредвидени ситуации.

    Тестване на ефективност.
    Конструиране и програмиране на 2 вида събирач за боклуци и тестване кой е по-ефикасният. Създаване на подобрен вариант.

    Оценяване и итерация.
    Конструиране и програмиране на CNC машина, която е счупена и трябва спешно да се поправи. Откриване и отстраняване на проблема в конструкцията.

    Съдържание на хармониката
    Съдържание на хармониката

    Coding FUNdamentals Ниво 3

    • Използване на концепции като събития, обработчици на събития и променливи, за да завършите поставените задачи.
    • Тестване и отстраняване на грешки в своя код.
    • Ще се научим, че съществуват множество алгоритми за решаване на същата задача и/или проблем.
    • Използване на различни събития в кода
    • Избор на подход в зависимост от обстоятелствата и условията
    • Правилно използване на наученото до сега
    • Тестване и отстраняване грешки в кода, ако е необходимо
    • Увереност в изграждане на блокове от код
    • Използване на събития, променливи и вложени цикли
    • Тестване и отстраняване на грешки в кода, ако е необходимо
    • Усвояване на алгоритмично мислене 
    • Запознаване с методите за използване на функции
    • Използване на коментари на кода за по-добро проследяване на разработването на програмата
    • Поемане различни роли, под ръководството на ментора, когато си сътрудничат с колеги по време на етапите на разработване, изпълнение и преглед на програмата.
    • Описват избора, направен по време на разработването на програмата, като използват коментари на кодове, презентации и демонстрации.
    • Тестване и отстраняване на грешки (идентифициране и отстраняване на грешки) на програма или алгоритъм, за да се гарантира, че тя работи по предназначение. 
    • Използване на итеративен процес за планиране на разработването на програма, като се включват гледните точки на другите и се отчитат предпочитанията на потребителите.
    • Поемане различни роли, под ръководството на ментора, когато си сътрудничат с колеги по време на етапите на разработване, изпълнение и преглед на програмата.
    • Описват избора, направен по време на разработването на програмата, като използват коментари на кодове, презентации и демонстрации.
    • Тестване и отстраняване на грешки (идентифициране и отстраняване на грешки) на програма или алгоритъм, за да се гарантира, че тя работи по предназначение. 
    • Използване на итеративен процес за планиране на разработването на програма, като се включват гледните точки на другите и се отчитат предпочитанията на потребителите.

    MINECRAFT® Education edition

    ИГРОВО БАЗИРАНО ОБУЧЕНИЕ С MINECRAFT
    Образованието с Minecraft подготвя учениците за бъдещето, като изгражда умения, като творчество, решаване на проблеми и логично мислене.

    • СТИМУЛИРАНЕ НА ЛОГИЧЕСКО МИСЛЕНЕ
      Изследвайте проблеми от реалния свят в завладяващи, изпълнени с въображение светове
    • ПОДГОТОВКА ЗА ЦИФРОВОТО БЪДЕЩЕ
      Компютърно мислене с кодиране в играта и учебна програма
    • СОЦИАЛНО-ЕМОЦИОНАЛНИ УМЕНИЯ
      Изгражда емпатия и уважение в цифрово пространство.

    Програмиране с Minecraft Education:
    Начално Ниво за ученици 3-4 клас

    Записване за безплатен урок

    По време на безплатните демонстративни уроци, децата се запознават с LEGO® Education и Minecraft Education

    Демо заниманието с децата се провежда в рамките на 60 минути, а родителите участват в кратка дискусия с нас в последните 15 минути.

    Пощенският списък се съхранява от Brevo.com

    Записване за курс:
    Роботика и програмиране с LEGO SPIKE Prime за деца в 3 - 5 клас.

    Курсовете са от 16 занятия, всяко по 1:30ч.

    Записване за курс:
    Роботика и програмиране с LEGO WeDo 2.0 за деца 7-8г.

    Курсовете са от 16 занятия, всяко по 1:30ч.

    Политика за бисквитките

    SparkLab.bg използва бисквитки (cookies), вкл. и на трети страни. Използвайки този сайт, Вие приемате нашaтa Декларация за поверителност.

    Научавайте първи за събитията организирани в SparkLab

    През месец август SparkLab ще организира безплатни пробни уроци.  Научете първи, за събитията организирани от SparkLab като се запишете за нашия пощенски бюлетин.

    Пощенският списък се съхранява от Mailchimp.com